Voorbeeld

zondag 9 mei 2010

Moederdag

Vandaag is het moederdag. Het is natuurlijk altijd leuk om te laten weten hoeveel je van haar houdt, maar vandaag nog even wat extra door ze in het zonnetje te zetten.
Op de site van 'kitty's craft' vond ik een leuk doosje wat je kan maken met de score pal. Nou heb ik die niet, maar zonder was het ook goed te doen. Het papier wat ik heb gebruikt komt uit een blok van 'K and Company' en de bloem heb ik gemaakt met de Slice; meerdere bloemen van verschillend formaat uitsnijden, beetje kreukelen en op elkaar stapelen. Twee bonbons erin en dan dichtknopen met wat lint. Snel gemaakt en leuk om weg te geven, bijvoorbeeld voor moederdag.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Mariette, via via via ben ik op jouw blog beland. Wat maak je prachtige dingen zeg! Ik kom zeer zeker vaker bij je terug om te kijken wat je gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi mariette wat een supper leuk doosje heb je weer gemaakt lieve schat een fijne week dikke knuffel oma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,Mariette
    Wat is hij mooi he,ik ben er heel blij mee.veel liefs mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WoW! dit is echt ontzettend mooi!
    ik ben helemaal onder de indruk van de mooie bloem!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey nichie,

    wat een tof doosje zeker leuk om weg te geven.
    de bloemen zijn echt heel gaaf geworden.
    je canvas doek vindt ik ook al zo gaaf, blijven toch leuk die foto's van jou en harro.

    dikke kus pris

    BeantwoordenVerwijderen