Voorbeeld

woensdag 5 mei 2010

Scrappen op canvas

Afgelopen weekend ging ik eens een dagje wat leuks doen met mijn moeder. Toevallig wist zij dat er bij doe@ding een workshop gegeven zou worden, waarin je kon scrappen op een canvas schilderdoek. Het zou toch slecht weer worden, dus we besloten om lekker creatief bezig te zijn.
Als een kind in een snoepjeswinkel begon ik met het uitzoeken van papier. Daarna even puzzelen hoe ik de lay-out wilde hebben. De zijkanten van het doek heb ik wit geschilderd, het papier op maat gesneden en een paar randen met de distresser afgewerkt. Uiteindelijk alles op het doek geplakt met dubbelzijdig tape. Afgewerkt met wat bloemen, uitgeponsde vlinders en een tekst en klaar om op te hangen. Zo klinkt het alsof het zo gebeurd is, maar een middag bleek nog net niet genoeg om het af te krijgen. Thuis heb ik lekker verder zitten rommelen eraan.
Al met al was het een hele geslaagde middag, met een leuk eindresultaat als herinnering. Zeker de moeite waard om bij doe@ding nog eens een workshop te doen!





5 opmerkingen:

  1. Wauw,Mariette.
    Hij is super geworden,ik ga die van mij ook gauw afmaken.Het was inderdaad een erg leuke dag.Gaan we zeker nog eens doen.Veel liefs mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Jet,

    Wat een leuke schilderij is het geworden.
    Ik heb oma ook al aan de lijn gehad die had het ook helemaal leuk gehad.

    Dikke kus Prisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi jet was een geslaagde dag he zo met zijn allen wat is hij mooi geworden die van opa is ook af zet hem rond 11 mei op mijn blog dag dikke kus oma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi

    wat mooi gemaakt,en de kleuren zijn ook erg mooi!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gave layout erg mooi gemaakt.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen