Voorbeeld

zaterdag 24 april 2010

De Sunshine Award!!


Jeej, ik heb mijn eerste award gekregen! En wel van mijn lieve oma Jopie. Ze maakt hele leuke kaartjes, doosjes en albums, die je kan vinden op http://jopieskaartenhoekje.blogspot.com
Bij deze; heel erg leuk en heel erg bedankt! Ik geef 'm weer door aan alle volgers van mijn blog, want daar kijk ik natuurlijk regelmatig op om leuke ideetjes op te doen. Nou, vandaag ga ik niet zoveel scrappen, want het wordt mooi weer, dus tot de volgende keer.

Groetjes

2 opmerkingen:

  1. Hoi Mariette, gefeliciteerd met je award. Je maakt mooie layouts en een leuke blog ziet er goed uit. Ben gelijk volger van je geworden. kom ook eens op mijn blog kijken.www.scrapfanaat.blogspot.com en maak kans op een scorpal. Zie mijn Candy.

    Groetjes Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mariette, gefeliciteerd met je award, en dan nog wel van je oma Jopie, ze maakt ook mooie kaartjes hoor want ik volg ze al een tijdje.
    Nu ga ik de kleindochter dus ook volgen.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen