Voorbeeld

zondag 11 april 2010

Kalender

Ik heb deze kalender al een tijdje terug gemaakt, maar vond het toch leuk om 'm te laten zien. Ik heb een blanco kalender gekocht en ben begonnen met het uitzoeken van leuk papier. Omdat ik bij elke maand een passende sfeer wilde krijgen heb ik per maand ander papier gebruikt, zodat de zomermaanden lekker fleurig zijn met veel roze en groen en in de winter wat rustiger en meer ingetogen zijn. Verder heb ik op internet foto's gezocht die ook bij de maand zouden passen en aangevuld met eigen foto's.
En dan begint natuurlijk het leuke werk: lay-out's bedenken, alles bij elkaar leggen en aan de slag met de rest van de aankleding. Altijd leuk, zo zelf gemaakt!











4 opmerkingen:

  1. Hoi jet. Het ziet er erg mooi uit!!ga binnen kort ook maar eens aan mijn kalender beginnen.Is wel veel werk denk ik.En ik weet niet of hij net zo leuk wordt als die van jou!!O ja,je staat nu op mijn lijst hoor!!!Veel liefs mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi lieve mariette wat is je kalender mooi geworden ben trots op je zon creatieve kleindochter je maakt hele bizondere dingen dag dikke knuffel oma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, deze kalender is echt prachtig geworden. Wat een werk zeg.
    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi lieve schat ik heb een arward voor je weet niet of je dit leuk vind dag dikke kus oma

    BeantwoordenVerwijderen