Voorbeeld

woensdag 21 april 2010

Beschrijving mini-album

Hallo,

een tijdje terug heb ik het mini-album met foto's van de sneeuw op m'n blog gezet (even verder scrollen en daar zie je'm) en de vraag was nog hoe ik die gemaakt had.
Ik heb de 'minibooks mal' van Crealies hiervoor gebruikt. Die mal leg je op een leuk scrapvel (ik heb daarvoor een dubbelzijdige gebruikt), tekent'm af en snij je uit. De vouwlijnen even rillen en je hebt de basis. Omdat met alle foto's en bloemen e.d het geheel veel dikker wordt, vond ik zelf het flapje wat je uit moet snijden om uiteindelijk het boekje mee te sluiten te kort. Daarom heb ik die wat verlengd met een stukje papier eronder.
Crealies heeft nog meer mallen waarmee je ook andere vormen van albums kunt maken. Erg leuk dus om even op die site te kijken dus: www.crealies.nl De mallen vind je onder 'minibooks'.

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten